Chill Out Festival 2008

"sebastien tellier'nin sahne almadigini farketmeyecek kadar mal insanlar surusunun katildigi festivaldir. lounge fm'in terbiyesiz halkla iliskiler muduruyle irtibata gecilmis, bunca seneden sonra "musteri her zaman haklidir" sozunun nasil yanlis oldugu hakkinda egitim (!) almisizdir. hani rahmetli annecigim halkla iliskiler alaninda docent olmasa anlamaya calisacagim bu dallamanin dedigini, ama bir turlu yediremiyorum. paramizi da geri alamadik, sebastien tellier'i de dinleyemedik. uzun lafin kisasi,

lounge fm ve fg'nin organizasyonlarina bir daha adim atmiyormusuz. budur."

Aynen bu sozleri yazdim sozluge. Az bile bu insanlara. Yani Morcheeba'yi izledik, bundan sonra sahnede hareketlenme beklerken birden karsinizda sahnenin bosalmasini gormek gercekten sinir bozucu. Bunu da sahne kenarindaki gorevlilere sorup ogrenmek daha da sinir bozucu. "Insan etkinligin baslamasindan once haber verir degil mi? Dusuncesiz boklar!" demek istiyoruz ama saygimizdan dolayi asla boyle kotu sozler etmiyoruz baskalarina karsi.

Lounge FM'in halkla iliskiler bozuntusu Cihan Beyler keske daha makul yaklassalardi da bu satirlari buraya yazmam gerekmeseydi. Tam paramizi geri istemeye gittigimizde, muhattap olmak istedigimiz kisiyi ararken cikiverdi karsimiza bu beyefendi. Hani beklersiniz ozur dilenecek ve bir sekilde telafi edilecek bu olay. Yok! Tam tersine ben niye ozur dileyeyim gibi bir tavirla karsilastik. Nasil yani?! Sanatcinin ozuru, sizin ozurunuzdur. Olacak is mi bu?

Arkadan biri Turkiye gercekleri diye gecistirmeye calisiyor ve ben bu soz uzerine daha da sinirleniyorum elbette. Daha sonra sozde sakin tonlu tehditkar yaklasimlarda bulunan Cihan Bey, bize halkla iliskiler kurallarini tekrar yazip ogretmeye calisiyor. Sanki bu tip seylerle hic karsilasmamisiz gibi. Hani radyocu olmasam ve bu tip organizasyonlarin da icinde daha once yer almis olmasam anlayacagim, gercekten.

Benimle birlikte bir arkadasim ve 3 kisi daha madur ve hakkini aramaya calisiyor. Bu sirada Cihan Beyler sigarasini yakiyorlar ve umursamaz tavirlarla bizi dinlemiyorlar. Kendi tavirlari hakkindaki yanlislarini kibarca soyleyince "beni hep ignelemeye calisiyorsunuz " deyip olayi kisisellestirmeye devam ediyorlar. Is ahlaki ve insana karsi saygidan eser yok. Sanki bir domuza konusuyoruz. Dilimizde tuy bitene kadar kibarca konusmaya devam ettik ve o an geldi catti.

Elinde sigarasi ve ustunde pardesusu olsa tam olacakti, bir "Kurtlar Vadisi" hareketiyle, biz kendisiyle konusmaya devam ederken sirtini dondu ve bulundugumuz yerden uzaklasti. Ki su sozlerimi duydugu halde: "Lounge Fm, prestijli bir radyo ve bu radyodan bahsettigim prestijini gozumde korumasini beklerdim. Ancak siz tam aksi davraniyorsunuz."

Madem umrunda degil, benim de umrunda degil elbette. Yokolmaya mahkum bir radyo ve zihniyet. Musteriyi her zaman memnun etmeniz gerekir. Ilk once bunu ogrenin, sonra organizasyon yapin. Neyse. Biraz olsa icimi doktum, rahatladim. Siz siz olun, bir daha FG veya Lounge Fm organizasyonlarina gitmeden bir daha dusunun.

52 comments:

11:27 AM hikmetsu said...

daha "festivalle" "konser" arasındaki farkı bile bilemeyen, para iadesinin ancak organizasyonun tamamının iptalinde mümkün olabileceğini, aksi takdirde organizasyonun programda değişklik yapma hakkının saklı olduğunun hatta bununda bilimum yerlerde yazdığının bile farkına varamayacak kadar cahil olmanın açıklaması bu oluyor heralde.. "hacı buralar bizi açmadı zaten adamda çıkmadı ben şimdi herifi bahane eder paraları alırım beyoğlunda 45likte bi güzel ezeriz.." mantığı, yazık ki ne yazık. Anne doçent oğlu cühela ülke ne hallere geldi.

11:57 AM Muzaffer said...

Tellier'nin gelmeyecegi haberi konserler basladiktan sonra ogrenilmesi buyuk bir yalandir. Eger kapidan girmeden biz bu konuda bilgilendirilseydik, yani durust davranilsaydi, aptal gibi onca saat orada gecirmezdik. Anlasildi mi dar dusunceli 'hikmetsu'? Ulke sizin gibiler yuzunden bu hallere geldi farkindasinizdir.

1:00 PM -E- said...

sakli haklarin arkasina saklanmak, yakisir.

1:00 PM Anonymous said...

Sen son konseri de izle, sonra git paranı geri iste; ve bunun hakkın oluğunu düşün,ne al memleket. Tamamen haksız olduğun bir konuyu çok da çirkin bir üslupla savunuyorsun. Bir de kampanya başlatıp destek istiyorsun komik komik.

Ayrıca Sebastiel Tellier'ın gelmeyecegi haberinin konserler başladıktan sonra öğrenilmesinin büyük bir yalan (yalan da değil büyük bir yalan! etkileyici bir vurgu yapıcam diye ne kadar yırtınmışsın gerçekten) olduğunu nereden biliyorsun? Biliniyorsa ve açıklansa bile kim oraya gittikten sonra geri dönerdi ki? Ne kadar saçma ve tutarsız bir iddia.

(Sonuçta 1 gece önce eurovision'da sahne aldı adam ve o sırada sağlığı yerindeydi; yani o zaman en erken festival sabahına kadar gelmeyeceğinin bilinmesi mümkün değil. Gayet açık.)

Bu ülke senin gibi bu tip alakasız olayları bile memleket meselesi şeklinde lanse edip insanları kendi tutarsız ve yanlış düşünceleri doğrultsunda yönlendirmeye çalışanlar yüzünden bu hallere gelmiş olmasın sakın ;)

2:59 PM skoer said...

yaa muzo kardesim. gördüğün gibi 'cihan beyler' her yerde.

5:42 PM serap said...

Bir festival organizasyonunun, festivalin headliner larindan birinin sahne almayacagini performanstan once (5 saat yada 5 dk once) seyirciye duyurmasi mutlaka gerekli, hatta zorunludur. Boyle bir zorunlulugun olmadigini iddia eden arkadaslarin yazilarini saskinlikla okudum acikcasi. En nihayetinde sahne almayan sanatci gunduz slotlarindan birinde 60 dk. performans gosterecek bir sanatci degil. Seyircinin festival bileti almasini saglayan isimdir. Calistigim sirket tarafindan Atinada yapilan bir festivalde gectigimiz yil headliner lardan biri olan Pink Atinada olmasina ragmen agir bir mide rahatsizligi gecirdi ve sahne alamadi ve bu durum Atinada buyuk tepki aldi, basin tepki gosterdi ve bircok seyirciye bielt iadesi yapildi. Cunku hakliydilar. Ayni gun baska buyuk isimler dahi sahne alsa seyircinin odedigi para Pink'in de oldugu bir eventin parasi idi. Yunan organizator hemen ertesi gun bir basin aciklamasi yapti ve sanatci adina ozur diledi. Istanbuldaki bu fiyaskoda organizatorun kendini hakli gormesi ve basinin yada seyircielrin tepki gostermemesi sasirtici. Bu da acikca gosteriyor ki festivale gelenler muzik dinlemeye degil sadece sosyallesmeye gelen kisilerdi. Bizler gibi birkac kisi disinda.

6:49 PM Anonymous said...

Muzo,
Senin ne demek istediğini, niçin sıkıntı yaşadıgını anladık... ve haklısında. Senin bir şey bilmediğini ve art niyetli davrandığını ileri surerek uzerine çullanan askerlerin sonu gelmeyecektir, bunu fazla umursamamanı öneririm.

Elbette organizasyonun bu iptali onceden katılımcılara duyurması gerekirdi. Bu iptali önceden haber almamış olmalarının imkan ve ihtimali yok. Hadi hiç bir şey imkansız değildirden yola çıkarak şöyle diyelim; gerçekten çok çok çok zayıf bir ihtimal...
Tellier'in bağlı olduğu sanatçı ajansı konfirme ettiği performansı organizasyona önceden haber vermeden iptal etmez. [nokta]

Sana ve aslında tüm festival katılımcılarına yapılan ayıbın buradada aynı 3-4 insan veya yakın silah arkadaşları tarafından sürdürülmesi, "sen ne anlarsın" ayaklarına yatarak sindirme gayretleri ise aklı selim ve bu işleri birazcık bilen insanların gözünde kabahatlerini dahada arttırmaktan başka bir işe yaramıyor.

Ülkemizdeki ufacık (ama gerçekten ufacık) müzik sektörü son 2-3 senedir evrim geçiriyor. Malesef bu daha iyiye, daha güzele, daha nitelikliye dogru giden bir değişim süreci degil.
Müzik aşkı ve Avrupa standartlarında iş çıkarma sevdasıyla- piyasadaki hırçın dengeleri ve arz talep durumunu doğru tahlil edemeyen ama sonuna kadar iyi niyetli ve müzik dehası kişi ve oluşumlar maddi manevi büyük zararlara girerek piyasadan çekilmek zorunda kalırken; kendi egosu icinde boğulan, hırstan gözü dönmüş iş adamları ve bunların niteliksiz çırakları piyasayı ele geçirdi. Ancak herkes hakkettigi şekilde yonetilir sözünden yola çıkarak; Istanbul izleyicisine de mustahak olan bu tip organizasyonlar ve organizasyon firmaları sonucuna varabiliriz.

Öte yandan, müzige ve performansa değil, piyasa yapmak için ve ortamı koklamak için para veren, Babylon dahil hiç bir ortamda sanat ve sanatçıya saygı göstermeyi beceremeyen izleyicinin Tellier'in yokluğunu fark etmesi cok şaşırtıcı olurdu :)

Karamsarlığa kapılmamak elde değil...

8:00 PM Anonymous said...

Binlerce kişi anlamıyor bi siz anlıyorsunuz müzikten, çok harika insanlarsınız 1 numarasınız, ennnn babasınız; diğerleri çok kötü, müzikten anlamaz öküzler. Evet, tabiiii, hıhıııı

Körler sağırlar birbirini ağırlar.

Ortaya serilen hiç bir antiteze de tutarlı bir cevap veremezler. Aynı hikayeyi anlatır dururlar. Antitez ve tez hemen taraflar haline getirilip antitez sunanlar düşman ve silah arkadaşı ilan edilir. Çünkü herkesi kendileri gbi zannederler.

Komşu(blogger)lar çağırılır, konunun aslı astarını bilmeyen kurbanlar sorgusuz sualsiz destek naraları atarlar. Aynı, içeriğini bilmeden eylemlere katılan, neyin savunulduğu ya da neye karşı olunduğu hakkında doğru dürüst bilgi olmadan eylem yapanlar gibi "birisi"nin cahil kurbanları olurlar.

Toplamda sadece laf ebeliği ve romantik geyik yaparlar.

Aşağılık kompleksi sonucu ortaya çıkan klişe şehir faşizanlığını yapmayı da ihmal etmezler. Bu İstanbuldışı'lık, birliktelik duygusunu da güçlendirir.

Sonra yine oturur ağıt yakarlar.

8:10 PM skoer said...

şehir faşizanlığı yapan arkadaşın kendi bloğunda yorumları yönetme ihtiyacı hissetmediğini farketmişsinizdir diye umuyorum pek sevgili III. anonymous kardeş.

9:24 PM MUZOKILLER said...

o mal insanlar sürüsü dediğin 5 bin kişi mutlu bi sen mutsuz ve mal değilsin öylemi?
o mal insanlar sürüsü senin ananı siksin şeklinde sana yakışır bir cevap ta verebilirdim ancak istemiyorum senin seviyene inmek.
bu nası bi yazı nası bi seviyedir?
keşke çarpsaydı birisi senin paranı suratına.
hemen kendin gibi dallamalarıda toplamışsın bakıyorum yanına "aman yazın yazında kurtarın beni" telaşıyla heralde.
senin gibi bok beyinliler yüzünden bu ülkede hiçbir iş yapılmaz, hemde hiç! sizin gibi ibneleri kara listeye alıp organizasyon kapısından döve döve kovmak lazım.
mal sürüsüymüş... Allahın taşralı davar hödüğü seni.

9:42 PM nedim said...

bi bardak suda fırtına koparmıssın muzaffer arkadasım. bilmiş serap arkadasım yangına korukle gitmiş. skoer arkadasım da kral goygoyculuk yapmış. isimlerini bilmediğim arkadaslar kusura bakmasın. normal. internet ortamı. herkes yaratık. yolda karşılaşsanız kim öbürüne yol vereceğini şaşırır. destekmiş. köstekmiş. pff. akşam akşam vaktimi çaldın muzocan. gelirim yanına ha.

10:09 PM Anonymous said...

sewgili muzo kardes,dunku ınsan guruhu sebastien tellier'nin sahne almadıgını anlamayacak mal ınsanlar olmaktan cok,o keyıflı morcheeba performansından sonra gusel bır gun gecırmıs olmanın werdıgı keyfı bozmaya nıyetı olmayan ınsanlar guruhuydu.sen harıkasın herkes mal demek .

cıhan bey yanlıs yapmıs bence gecenın o saatınde hala mutlu olmamıs sen we muzık dehası dıger 3 arkadasına para mı ıstıosunus alın sıze para dierek sizlerin mekanı anında terketmenızı saglamalıydı cunku 7-8saatlık o gusel ortamda bıle mutlu olamayan hatta o hırsla gecenın 1.15ınde gelıp bunu blogunda lounge un fg nın eventlerını protesto edelım kampanyasına donusturen bırını ozurle de mutlu edemeyecegı acık.bari iddia ettin gibi hırstan gozu donmus egolarının esırı olmus sıfatını haketseydı...demek pıyasa kotuye gıdıyor ıyı nıyetlı muzık dehaları rekabt ortamına dayanamayıp pıyasadan sılınıyorlar meydan hırstan egodan gozu donmus kısılere kalıyor .bu hırstan gozu donmus adamlar da chillout fest gıbı berbat ıslere ımza atıolar hahahaha kımmıs acaba bu muzık dehaları cok merak ettım ben... paranızı gerı ıstedınıs demek ,morcheebayı zar zor dınledınıs sadece sebastıen tellıer yı dınlemek ıstedıınız ıcın tum gun festıvale tahammul etmıstınıs oysakı sebastıen cıkmayınca da paranızı ıstedınız demek hahaha alın lan paralarınızi
gerı wallahı gelmeyın protesto edın lounge eventlerını zaten muzık pıyasasına hıc bı emeklerı gecmıo nerde o eskı iyi niyetli
sılınen muzık dehaları??onnarın eventlerıne alalım sizi

simdi yeme icme bana da asker de malım ya ben hahahah

11:06 PM isil said...

uc yildir gitmek istedigim islerim dolayisiyla bi turlu katilamadigim festivale en sonunda bu sene katildim ve butun gun inanilmaz keyifli zaman gecirdim..

kemer country cok guzel bi yer.. baileys'imizi yudumlarken kopeklerimizin de ozgurce kosturabildigi bi alan olmasi cok guzel bencee.

telliyer telliyer ne telliyermis ama butun festivale golge dusurdu oyle mi!! halbuki bitter sweet, morcheeba ve hele hele parovcugumun super performansini baska nerede bir arada dinleyebilirdim bilmiyorumm\

muzo get a life canimmm

11:29 PM Anonymous said...

ben hayatımda bu kadar aymazlık görmedim, hala nasıl savunabiliyorsunuz kendinizi anlayamadım.

hakkını aramayan 5000 kişi var siz de arayamasınız diyorsunuz yahu.

sizin şirketiniz bana bu sanatçıyı dinleteceğini söylemiş, dinletememiş.

nasıl ki siz bu sanatçının menajeriyle masaya oturup hakkınızı arıyorsunuz, aynı şekilde bizlerin de sizden hesap sormaya hakkımız var.

bir daha lounge fm'i ne dinlerim, ne de herhangi bir eventine katılım gösteririm.

ayıp örtmek için resmen eşkiyalık yapıyorsunuz. ektiğinizi biçersiniz.

11:49 PM Anonymous said...

FG/lounge tayfasinin klasik numaralari.once festivalde isimleri ilan et sonra gelmesinler.gecen senelerde de mylo gelmemisti.bi de bu isim en birinci isim yazilmisti her yere.ayni festivale bir iki isim daha gelmemisti hatta.alismis kudurmustan beterdir.memlekette hak hukuk yok nasilsa.hemen de sahiplerinin sesleri veya bizzat kendileri buraya ususmusler.zaten 5 tane isim ilan etmissiniz.ikinci buyuk isminiz gelmemis.bi de kufur edip milleti susturmaya calisiyorsunuz.bakalim onumuzdeki festivallerinize hangi isimler gelemeyecek.kopek isirir,sanatci circir olur falan.baska bir festivalde sanatcilar gelemese demediginizi birakmazsiniz.ne hirsmis kardesim.

12:00 AM noter said...

oooo guzel olmus burası euheuehue abi bak dinlemicem deyip gizli gizli dinlemeyin sakın ha. ne beyin (siz mi desem acaba) ler var allahım, eventte bir olay cıkmıs, adam radyoyu dinlemicem diyor. abi zaten kimse kimseye zorla dinletmiyoki radyoyu, bedava acıyosun dinliyosun, begendiğin zevkine uydugu için dinliyosun. yani sen diyosun ki ben birine kızdım, o yuzden kendi kendime ceza vericem hahahahahahah

12:05 AM MUZODESTEK YAZ 1230A GONDER said...

MUZO MESHUR OLDUN HA HELAL OLSUN NAMIN YURUSUN

12:06 AM aybuke said...

serap'in yazdiklarindan yola cikarak bir isi ciddiyetle yada oylesine yapmak arasindaki farki gordugumuzu saniyorum. turkiye'de organizasyon sektorunun ne halde oldugu da ortadadir, pek cok "buyuk acik hava festivali" bir iki yilin ardindan batmakta. coca cola bile sponsorlugunu geri cekerek "buradan hayir gelmez" demistir. insanlarin muzige ve organizasyonlara olan bakis acisi "ne varsa egleniriz"den oteye gitmemektedir. chill out'da yasanan "musteriye saygisizlik"tir en azindan. parayi geri istemek bence bizi aptal yerine neden koydunuz sorusunun kovalanmasidir. hakli bir arayistir. turk insani aptal olmadiginin, ne verilirse onla yetinmeyeceginin farkinda olup, dört gözle bekledigi ismi sahneden goremeyince bu konuda neden bilgilendirilmedigini soracak hakka en azindan bu hakki elde etmek icin bir miktar para odediginden sahip oldugunun farkinda olmalidir.

organizatorluk, muzik bilgisi olan herkesin atladigi bir mecraya donusmus olup, proje yonetimi fikrinden tamamen uzaklasmistir turkiye'de. yatirimcilar, sponsorlar, seyirciler ve sanatcilar gibi pek cok ogenin mutlu edilmeye calisildigi bu tur organizasyonlarda amac sadece para kazanmaya dondugunda iste boyle sorunlar ortaya cikiyor. saygisizlik bas gosteriyor. bu konuda isini hakkiyla yapan, festival ve konserlerden alninin akiyla ciktigi gibi bir sonraki icin izleyicileri meraklandirabilen sirketlerin sayisinda artis umuduyla..

12:06 AM radnor said...

organizatörlerin boşalan piyasaya atlayarak kafasına göre her telden işi yapabildiği bir ortam gerçekten mevcut şu an, bu yüzden istedikleri şımarıklığı ve değişikliği yapabilecek durumdalar elbette...

fg/lounge'ın "chill out" "festivali?" nin kalburüstü ve paralı müşterisi de, beyinlerinde oluşan " süper eğlenerek süper rahatladıkları" konser gününün mükemmeliğini cefekar bir şekilde zaman zaman ana avrat söverek savunmuş, demek ki konserler yaramamış rahatlatmaya hala gaz var... çok basit bir şey yani geçen seneki rock en kok'da franz ferdinand çıkmasa veya manics çıkmasa ortalık birbirine girerdi, bu organizasyonun ne özelliği var ki? veya bir daha ki etkinliklerine güvenmemekten daha doğal bir sonuç olabilir mi ki yani? yorumlardaki bu kolpalık baya şaşırtıcı cidden,

12:06 AM Anonymous said...

arkadaşlar size fazla chill out festival.
EŞKIYALIK YAPIYORSUNUZ diyen denyo kardeşim asıl eşkıyalığı insanlara mal diyen muzo yapıyor, sizlerde "sahibinin sesi" misyonunuzu yerine getiriyorsunuz bu muhabbetlerde çanak tuyuyorsunuz, hatta hangi hırstırki bu rockncoke ta it ısırdığı için gelemeyen tiga yı da
sözde çırçır olup gelemeyen nick warren ıda bizlere cennetten bir gün yaşatan lounge ekibine mal ediyorsun anlayamıyorum.
hadi 3 sene önce gelemeyen mylo yu anladık...

sanki herif gelicem dedide bunlar aman ha gelme! dediler bunca organizasyon içinde bi iki tane iptal buldun mutlusundur bu şekilde umarım.

12:09 AM geriiii said...

anonymouscum
mylo demish ne ii etmishsin
organizasyonnarda boole sheyler hep olmadimi ? ne tigalar iptal oldu (hem de iki kerem) ne trenteler gelip alkish tuttu.daha neler nelerrrrr :)

ornek vericekseniz bari duzgun verin tek tarafa bakmainn.
iyi muzik dinlemek iyi konserler gormek istiorus bunu basharan herkesi de destekliorusss

12:13 AM MUZODESTEK YAZ 1230A GONDER said...

MUZOCUM SENIN BU SINIRLE CHILLOUTTA NE ISIN VAR CANIM KARDESIM GIT TAKSIMDE AVAZ AVAZ BAGIR

12:14 AM Anonymous said...

aybuke
en azından bu tip bi organizasyonda sadece bir kac yagmur damlasının bile organizasyon sahasını boş bırakabileceğini ve bu konuda eli taşın altına koyma nın ne demek olduğunada değinseydin keşke.. hatta belliki gelmediğin bir organizasyon belkide hayatında ilk defa duyduğun isimler, hatta beyanata göre organizasyonun bitiş saatinden hemen önce geri istenen bilet paraları filan hepsi sana mantıklı gelmiş baksana, sen bu iyi niyetli polyanna tavırlarınla birde cofi ye gelip rahatlasan kimbilir ne olurdun merak ediyorum.
her ne olursa olsun hiçkimsenin bir başkasına "mal" demeye hakkı yok
bunu en başından beri bu muzocan ı savunan kimse yazmıyor tartışmıyor neden?
yoksa sizlerde küçük muzocancıklarmısınız?

12:17 AM Anonymous said...

MUZO NUN ANNESI HALKLA ILISKILER DOÇENTİ
KENDİSİ İÇSEL ÇELİŞKİLER PROFESÖRÜ

12:26 AM Anonymous said...

Muzo ve saz arkadaslari,

sadece fg, lounge degil bundan sonra bence hic bi festivale gitmeyin. kiymetli paranizi oyle seylere harcamayin, internetten sevdiginiz sanatcilarin parcalarini indirin korsan bi sekilde guzel guzel belese, oturun evinizde takilin ;)

12:26 AM Anonymous said...

radnor bey sizi atlamisim cok afedersiniz
evet bizler kalburüstü birer malız, 4-5bin kisiyiz ve hepimiz birbirimizin aynıyız zenginiz senede bir gün buluşup böyle eğlence düzenliyor hatta dansöz bile oynatıp göbeğinden serdar ortaç ı selam edercesine zeytin yiyoruz sonrada hepimiz muzocan'ın blogunda buluşuyoruz, sizde sanırım eziksiniz bizleri böyle zannettiğiniz ve bu cümleleri kurduğunuz için :)

daha önceki bir çok organizasyonlarda rock'n coke dahil olan iptalleri daha önce gördük bundan sonrada göreceğiz ve deprem etkisi yaratmyacağı kesin örnekler yukarıda var. örnek örneğinizle çelişti sanırım
kolpa kelimesinide pekiştirme maksatlı cümle içinde kullanmadan önce sözlükten bir anlamına bakmanızı öneririm, yeterince pekişmiş görmedim eğer yine görmezsem sizi özel eğitime tabi tutacağım.

12:30 AM nebi yurtdas said...

sevgili arkadaşlar, saygın bloggerlar,
gereksiz bir tartışmanın içindesiniz, istenmeyen bir olay olmuş, muzaffer sinirlenmiş, artık terbiyesizlik mi yapmış küstahlık mı bilemem, organizasyonda onu bu yüzden kaale almamış. bu kadar basit bir aritmetiği çözemeyecek kadar geri zekalı mısınız? serap örnekler veriyor, aybüke o örneklerden yollara çıkıyor, radnor olayı bağlıyor falan. ne yaptınız siz çocuklar ya.
selamlar
nebi

12:32 AM gülümser salkım said...

neden birbirimize acımadan vururuz?

12:33 AM Anonymous said...

Yahu Muzonun millete mal demesi cidden ayıp.Haklıyken haksız duruma düşüyor.Ama diğerlerinin de neyi savunduğunu anlayamadım.Zaten programda 4-5 isim var sadece.20 tane grup yokki!Morcheeba ve Sebastian Tellier için gittik.İki önemli isimden birisini seyredemeden döndük.Üstelik hiç bir açıklama yapılmadı.Bunun nesini,nasıl savunuyorsunuz?Muzonun'da bir özür borcu var milletten.Mal dediği için.O da ayrı tabii.

12:36 AM sırıtır said...

herşeyin iyi değil kötü yönünü görmeye çalıştığımız için gülümser.

12:38 AM erdoğan şireli said...

eksi sozlukte okurken yorumunuz gozume carptı. blogunuza yonlendim ister istemez. bir cocacola yetkilisi olarak aybike hanımın yazmıs olduğu, rnc dan desteğimizi çektiğimiz konusu gerçek dışıdır ve kişisel bir iddianın ya da kulaktan kulağa gelişen bir söylentinin ötesine geçemeyeceğini açıkca belirtmek isterim. rnc 2009 eskisinden daha güçlü bir şekilde tüm müzikseverlere hizmet vermeye devam edecektir.

12:39 AM dikmen said...

Muzocan, Ankara'nın dikmeni bi daha Launch Fm dinlersen siksinler seni ?

12:46 AM metallica4ever said...

Erdoğan bey
böyle bir ortamda da olsa sıkı bir rock dinleyicisi olarak size buradan nacizane bir sualim olacak.

bu sene Rock n Coke`un iptal sebebinin CocaCola ZERO tanıtım kampanyası olduğu söyleniyor doğru mu acaba??

çok teşekkürler

12:47 AM siyami_1984 said...

Serap hanım,
Pink en son Istanbul konserinde 40 dakika sahnede kalmıştı. Paramızı iade edermisiniz diye o zaman şirketinize başvurmuştum, maiilerime telefonlarıma cevap bile vermemiştiniz. Şimdi ne kadar pişkince fikir beyan ediyorsunuz hayret ettim.

12:55 AM Anonymous said...

gerizekali herif.

12:55 AM erdoğan ş said...

sevgili metallica4ever,

cevabımız kesinlikle hayır. zero sıfır şeker ürün grubumuzdan olduğu için coca-cola light bütçesi içinde telakki edilmektedir. rnc ise coca-cola tarafından finanse edilen bir organizasyondur. iptal nedenimiz tamamen festivalimiz için yeterli büyüklükte bir sanatçı bulamadığımız içindir. Bu arada tiga konusuna da açıklık getirmek isterim. tiga yaralandığı için gelemedi, elimizde doktor raporu hala mevcuttur, talep eden herkese ibraz edebiliriz, biz o konuda biletixi uyardık, bu yüzden bilet iadesi talep eden müzikseverler olursa geri ödeme yapalım diye resmi mektup yazdık ancak böyle bir talep oluşmadı.

12:57 AM siyami_1984 said...

gerizekalı bana diyorsan, gerizekalı senin babandır.

12:59 AM ıtri coşar said...

erdoğan bey
2009 için çalışmalara şimdiden başladınızmı?

1:22 AM guzel insan said...

muzocan
sen bizi guldurdun
Allahta seni guldursun.

1:33 AM Muzaffer said...

http://muzocan.blogspot.com/2008/05/chill-out-festival-2008-ikinci-ekim.html

Buraya buyrun.

4:08 AM Anonymous said...

Sébastien tellier i sıkı takip eden biri olsaydın Eurovision a katıldıgını bilirdin.Adam derecede yerlere inmiş, çok karizmatigim kazanıcam derken gümlemiş bide burda festivalde mi yer alıcak?Bu olay önceden biliniyordu.. katılmayacagı.. şimdi nedendir bu olay.Ayrıca bu sene bi tavan yaptı bu herifte bişeyede benzese gam yemicem ama...


PSSSSSSSSSSSS:

siyami_1984 said...
gerizekalı bana diyorsan, gerizekalı senin babandır.



AHHAHA ZATEN BU TOPLUMA KİMSE GELMESİN!

10:51 AM Anonymous said...

Vallahi biz yaklasik 7 kisilik bir grupla gittik Chill Out'a. ilk sene gitmemistim,gecen sene ve bu sene gittim. simdi bir kac tespitim var, sizlerle paylasmak istiyorum. ama okurken ne olur benim cihan beyler'den daha cihan bey oldugumu bilin.

1. lounge radyosu o kadar guzel bir radyo ki arabada ve ajansimda dinledigim yetmiyor evde de dinliyorum. evet evde dinliyorum hic radyo dinlemezdim eskiden.. her ne kadar taklidi ciksa da her taklidi cikan marka gibi benim icin daha da essiz oluyor. bakiniz coca cola - cola turka.

2. bu adamlar senede kac parti kac konser yapiyor ben takip edemedim.. bir de ustune festival yapiyorlar. soylenilmis ama ben altini cizeyim bu ulkede ruya gorenler ve terzi gibi festival yapanlar bir bir gumlerken, 3 festival yapmak kolay mi? cevap vereyim degil. ben lansman yapiyorum, cektiklerini anliyorum ama sen orada bolca guzel vakit geciriyorsun.

3. muzo sen nasil bir odtu'lusun, odtu mezunu olarak seni kiniyorum. sanirim odtu'ye cevaplari kaydirdigin icin girdin. yoksa sende zeka piriltisi yok. hatta kivilcimi yok. o yuzden sus da sira sana da gelsin. ben cihan bey'e yaptiginiz agza alinmayacak hakaretleri soyleyecek mantikli sozunuz kalamdigi icin sarfettigini dusunuyorum. diger turlu neden bu kadar sinirli olasin ki? halkla iliskilerin en onemli kurali (kural 7); musteri sakin olmalidir,

4. sebastien tellier hastasiyim. hatirliyorum eski sevgilim dinletmisti bana.. hic aklimdan gitmiyor la ritournelle'i dinledigim gun. gunes yeni doguyordu. cok mutlu oldum gelecegini duyunca. ama adam hastalanmis ve gelmemis. sen hic dusunemiyor musun bu organizasyonu yapanlarin senden daha buyuk bir uzuntu yasayacagini? ama ilkeleri baskaymis adamlarin.. sanane. sanane! zaten sitelerine girdim, orada da aciklama yapmislar. elbette telafisi olacaktir bunun. neden nefes almayi denemiyorsunuz?

5. dortten sonra bes gelir.

6. i started to dream about chill out 2009!

7. sevgiler. cihan beyler.

11:01 AM Anonymous said...

erdogan bey,

'tiga bu sene electronica festival'e gelecek diye rnc performansi iptal etmis' diyorlar, dogru mudur?

peki bu sene tiga electronica'ya gelmezse bunun arkasinda coca-cola parmagi olacagini dusunmez mi halkimiz?

ben halkla iliskilerin cok onemli olduguna inaniyorum. o yuzden electronica'yi destekleyin ve tiga'yi ozel guvenlik gorevlileri esliginde evinden alip istanbul'a getirin.

bu gunde en az 1 coca-cola icen ve cevresi genis olan bir tuketicinizin istegidir. diger turlu, ictigim tum cola'lar icin (elimde fisleri mevcuttur, isteyene gosterebilirim) para iadesi talep etmek zorunda kalacagim.

11:13 AM Anonymous said...

cihan bey bu televizyona cikip konusan degil mi?
tipine kil olmustum ama allah icin guzel konusuyor. sezarin hakki cihan bey'e.
not: adimi muzo yapacagim. boylece cihan bey deyip arkasindan kufuru basabilirim. gozunu sevdigimin turkcesi.

11:35 AM Anonymous said...

FG'ci arkadaslar, yada FG adina konusan arkadaslar- bakin Tellier iptalinin gundeme gelmesi ve yaratilan onca guzellikten bahsedilmemesi sizi sinirlendiriyor ve dogal olarak tepki veriyorsunuz. Ortada buyuk bir emek var bu asikar ve uzerinde tartismanin anlami yok. Fakat yinede iptal onceden duyurulmaliydi diye dusunuyorum. Yada konuyla ilgili web sitesinizde resmi bir aciklama yapin vs...
Bu konuyu ele almanin dogru yolu karsi cikmak, her sikayet edeni Muzo ile ayni kefeye koymak, tum negatif sesleri topluca bastirmaya calismak degil sanirim.
Ayrica kimsenin FG&Lounge sevgisi falanda azalmiyor. Yine radyolariniz cok dinlenecektir, yine festivallerinize katilim yuksek olacaktir.
Tellier iptali ile ilgili olarak oturakli ve profesyonel bir yaklasim bekleyen insanlara bunu cok gormeyin, elestirdiginiz insanlarla ayni frekansa kitlenip konuyu sahiplenmekten kacinmayin lutfen.

12:01 PM biryuduminsan said...

her şikayet eden muzoyla aynı kefeye konmasın diyen anonim her muzoya kızanıda aynı kefeye koymakta bir sakınca görmüyor.

1:15 AM Muzaffer said...

http://muzocan.blogspot.com/2008/05/chill-out-festival-2008-dorduncu-cekim.html

2:38 AM refik said...

burda yazanların hepsini okudum ve chill out festival sen haksızsın. yalnız bir şartla. O da, iptal edilen performans oncesi nezaketen birilerinin sahnede mikrofonu eline alıp, "efem özür dileriz sebasçiyın rahatsızlıgından dolayı teşrif edemedi, şöyle oldu, böyle oldu, kendisi adına özür dileriz" dememesi şartıdır. Yaşadıgımız cografyada bu bile öpüp başa konulası birşey bence.

5:37 PM Burak said...

Sizi okudum ve size laflar hazırladım. Bir kere "guzel" yerine "gusel" demeyi tercih eden festival insanları, yorumlarınızı geçersiz sayıyorum. İsimsiz ya da isimsizin ingilizcesi ile yorum yapan arkadaşlar, sizleri de yok sayıyorum. Ayrıca blog sahibinin "mal" şeklindeki demeçlerini de müzik dünyasında var olan bir Aziz Nesin oranı ile haklı sayıyorum. Bir de buraya yorum yazarken dikkat etmediğiniz bir olay var, burası kişisel bir blog ve blog sahibi burada Tanrı. Cihan Bey'lerin mekanında Polat Alemdar kesilmesi gibi, blog sahibi arkadaş aynı şekilde burada Neo'yu oynayabilir, "dağılın lan" deme hakkına sahiptir. Ancak dememiştir ve yorumlara cevap vermiştir, o açıdan bir artı puan daha blog sahibine. Konuya dönersem, burada organizatörlerin rahat tavırlarında fetival kitlesinin önemi büyük. Eğer Rock N' Coke festivaline alışıldığı üzere "Red Hot Chilli Peppers" gelecek denseydi ve gecenin bir köründe onca yağmurdan sonra "hani nerde, yok" diyerek halay çekseydik durum çok değişik olurdu. Burada dinleyici az, izleyici fazla olduğu için ve eğlenme konusunda hevesli oldukları için tepkiler az, durum farklı. Tepkiler az olunca şiddeti artıyor ve bu durum "mal" kısmına bizleri getiriyor. Ne komşu blogger'ım ne de organizasyon yandaşı, durum böyle, uzaklardan içe doğru bir bakış atın, varlığınızın hangi temele dayandığını düşünün. Haklı ya da haksız olmadığımı göreceksiniz, Sezen Aksu konusuna hiç girmiyorum..

6:41 PM aybuke said...

Ayni sekilde Chill Out'da Morcheeba gelmeseydi ayik olan insanlarin ufak capli bir kiyamet koparacaklarindan da eminim. Bu arada olan Tellier hayranlarina oldu.

konustugumuz konu "sanatci soz verildigi konsere cikmak zorundadir", "cikmassa paralar geri iade edilir" degildir.
"boyle bir durum olustugunda organizasyonun tutumu ne olmalidir"dir. Haber verilmeli miydi, verilmemeli miydi?

Aksilikler her zaman olusabilir, kacinilmazdir. Ancak onemli olan hitab ettiginiz kitleyi adam yerine koymak, saygi gostermektir. Durum hakkinda onlari bilgilendirmektir. cunku kimin oraya ne icin geldigini bilemezsiniz. ve memnun ettiginiz kisi sayisini maksimize etmek esasdir. Saygili bir ozur pek cok seyi halledebilir(di) muhtemelen.

asagidaki alintiya cevaben ise

"Anonymous said...
aybuke
en azından bu tip bi organizasyonda sadece bir kac yagmur damlasının bile organizasyon sahasını boş bırakabileceğini ve bu konuda eli taşın altına koyma nın ne demek olduğunada değinseydin keşke.."

boyle bir organizasyonu duzenlemek basli basina sistem tasarimidir, proje yonetimidir, etraflica dusunebilen proje yoneticileri gerektirir. bunu kisa bir cumle ile anlatmaya calismistim. yagmur altinda cok konser izledik, gunlerce bekledigimiz isim sahnedeyse izlemeye de devam ederiz. Turkiye'de organizatorluge "batmak yada cikmak" seklinde bakilmasi ayrica rahatsiz edici.

11:55 PM Muzaffer said...

http://muzocan.blogspot.com/2008/06/efes-one-love-festivali-deiiklii.html

bakin bakalim nasil oluyormus.

5:40 PM timeteger said...

kesinlikle fiyasko,mutlaka açıklama yapılması gerekir,açıklamayı yapmayan sorumlu çalışanıyla radyonun kesinlikle ilişkisini kesmesi gerekir,bu kadar kaliteli bir radyonun adına böylece leke sürmüş oldu ve şahsen radyonun organizasyonlarına katılacak herkesi bu olayla ilgili bilgilendirip başlarına gelebilecekler konusunda uyaracağım..arkadaşımıza destek veriyorum ben şehir dışında olacağım için katılamadım ve bunu duyunca iyiki katılmamışım diyebildim.ben belki sebestian tellier için geliyorum festivale, belediyenin halk konserine çevirmiş sorumlular olayı..sanatçının gelemeyeceği öğrenilir öğrenilmez mutlaka mütevazı bir tavırla seyirciden özür dilenmesi gerekir.çok yazık şahsi hatalar nasıl da isimleri lekeliyor..